Gør hverdagen lettere for jeres beboere
Med Bekeys løsning installeret i opgangen, kan I helt gratis give jeres beboere mulighed for at få leveret dagligvarer, måltidskasser og pakker, uden at de behøver være hjemme eller udlevere en fysisk nøgle. I en travl hverdag kan flexlevering betyde, at beboerne kan spare turen forbi et udleveringssted af pakker / pakkeboksen, eller at de ikke skal skynde sig hjem for at modtage f.eks. dagligvarer.
Bekey er Danmarks mest udbredte system til håndtering af digitale nøgler og er allerede installeret i over 27.000 opgange. Vi arbejder kun med etablerede virksomheder som f.eks. nemlig.com, Aarstiderne og Plantorama.
Vi samarbejder med 31 danske kommuner om at give hjemmeplejen let og hurtig adgang til visiterede plejekrævende beboere med digitale nøgler. Med jeres ”ja-tak” bidrager I derfor også til at hjælpe de svageste borgere.
Sådan virker det…
Step 1

Du bestiller Bekey til opgangene i din etageejendom
Step 2

Vores Bekey-installatør monterer en chip “usynligt” i det eksisterende dørtelefonanlæg
Step 3

Distributører, hjemmeplejere m.m. kan nu anvende deres digitale adgangsnøgle til opgangen
Step 4

Trygge beboere kan nyde godt af den nye løsning
Få Bekey i opgangen
Den digitale adgang til opgange via Bekey er krypteret og er kun aktiv i et begrænset tidsrum. Derfor er adgang via Bekeys løsning mere sikker end en fysisk nøgle, som kan falde i de forkerte hænder.
Vi installerer et lille relæ inde i dørtelefonanlægget, og beboerne låser sig fortsat ind i opgangen med deres egen nøgle, ligesom som de plejer.
Bekey sørger for montering, og er certificeret af de største producenter af dørtelefonanlæg på det danske marked. Det betyder at installation af vores løsning ikke påvirker garantien på jeres anlæg.
– Det bedste af det hele er, at både installation og løbende vedligehold er gratis for beboere og ejendom.
Vi er klar ved telefonen, hvis du har spørgsmål
Ring til os på: 43 48 78 60

Installeret i over 27.000 opgange

14 millioner døråbninger i 2021
